rockoLik forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

rockoLik forum

RockerLarın buLuşma noktası..!

AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

Girişine hayran oLduğunuz şarkıLar ?

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Brian May
Yeni üye
Yeni üye
Brian May

Mesaj Sayısı : 32
Kayıt tarihi : 17/05/08

Girişine hayran oLduğunuz şarkıLar ? Empty
MesajKonu: Girişine hayran oLduğunuz şarkıLar ?   Girişine hayran oLduğunuz şarkıLar ? EmptyÇarş. Mayıs 28, 2008 2:27 am

QUEEN - Boheiman Rhapsody, The Miracle, Innuendo, Who Want's To Live Forever, The İnvisible Man

Iron Maiden - Aces High, Virus, Hallowed By The Name, Run to the Hills

Judas Priest - Silent Screams, A Touch of Evil, Painkiller, Turbo Lover

Led Zeppelin - Kashmir, All of My Love, Presence

The Beatles - She Loves You, Let it be, Yesterday, I wanna hold your hand, Twist and shout, Revolution, Imagine

Ramms†ein - Ramms†ein, keine lust [ klip versiyon ], Benzin, İch will, Seeman, Das modell, Engel, Du hast, Spiel Mit Mir, Links 2 3 4, Mutter

Metallica - No leaf clover, Fuel, Bleeding Me, Devils Dance, Enter Sandman, Hit The Lights, Creeping Death, Nothing Else Matters, One

Scorpions - Rock You Like a Hurricane, Wind Of Change, Send me an angel, Holiday, The Zoo

Depeche Mode - Enjo the silence , Nothing, Black Celebration, Rammstein Depeche Mode - Personal Jesus

Apocalyptica - Angel of Death, Heat, Refuse /resist, Betrayal, Path, Wie Weit [ Marta Jandova ] Life Burns ..! [ Lauri Ylönen ], Bitter sweet [ Lauri Ylönen & Ville Valo ] Metallica coverları Nothing Else Matters, One
Ramms†ein cover Seeman

Linkin Park - Pushing Me Away, Run away, With you,From the inside

Stratovarius - Black diamond , Father time, Destiny, Hunting high and low

The Cranberries - Delilah, Animal Instict, Just my imagination, Fee fi fo, Zombie

Muse - Exo-Politics, Time Is Running Out, Supermassive Black Hole, New Born

Killing Joke - The death, The Wait

Oasis - Wonderwall

Dream Theater - Panic Attack
Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Girişine hayran oLduğunuz şarkıLar ?
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası